lauantai 21. tammikuuta 2012

my friend, are the most important to me ♥

Sami Korhonen :)
sami on siin 13-vuotias ja samalla luokalla ku mä. Me ollaan tunnettu seiskan alusta asti. Sami on tosi ilonen, tosi mukava ja rehellinen. Samiin voi luottaa ja se tietääki musta melkeen kaiken. Sami on rauhallisempi ku mun muut kaverit ja se on ihan hyvä, se pitää mut niiku ns. aisoissa. Sami on mulle tosi tärkee ja rakastan sitä ihmistä :) toivottasasti ollaan viel pitkää näin hyvii frendei  


 
Jenni Keinänen :)
Jenni on mun ollu mun paras kaveri noin.3v ja tulee aina olemaanki. Tällä tytöllä ei oo vaikeuksia sanoo suoraa tai kertoo mielipidettä. Jenni on luotettava ja sille voi kertoo ihan kaiken ja se tukee mua aina tein mä mitä vaa. Jenni on erittäin hyvä lohduttaja ja sen kaa on tosi mukava viettää aikaa. Jenni pitää ns.mun jalat maassa & pitää huolta musta :)  rakastan tätä tyttöö tosissani





Satu Niva :)
Satu on mun äitin 17-vuotias sisko ja myöskin mun paras kaveri. Satu pitää huolta et en tee mitään tyhmää ja huomautaa varmasti jos käyttäydyn väärin muita ihmisiä kohtaan. satulla on tosi hyvä tyyli taju ja tuun aina olee kateellinen sen vaatteista, mutta onneks tää tyttö on niin ihana et se antaa mun aina lainailla sen vaatteita. Satu on tosi kiltti eikä ajattele melkeen ikinä ihmisistä pahaa, satu on tosi  hassu ja meil on aina jotain omii sepauksii ja rakastan niitä/satua :) tän tytön kaa hauskuutta ei puutu




Mico Pylkkänen :)
Mico on siis mun poikaystävä ja meil tuli just eilen (20.1.12) kuukaus täyteen. Mico on tosi mukava ja hauska. Micolla ei kanskaan oo vaikeuksia sanoo mielipidettään suoraa & se tulee myös mun kavereitten kaa tosi hyvin toimeen. Mico on aika menevä tapaus ja sillä on aika hyvä itseluottamus. Mico on mulle tosi rehellinen ja erittäin hyvän näkönen (; Micossa on hyvää seki, et se ei oo niin helposti pompoteltavissa ku mun ex:ät. Mico kertoo mulle miten asiat on ja mä saan sitte tyytyä siihen & se on mun mielestä hyvä et mul on joku joka ei anna mun tehä mitä vaan haluun ja pitää mut aisoissa ilman että ärsyynnyn ja suutun siitä. Toivottavasti ollaan vielä tositositosi pitkään yhessä koska rakastan tätä jätkää ihan hirveesti :)  







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti